lørdag den 14. marts 2015

Hobbybien min ynglings scrapbutik

Nu anbefalede jeg netbutikken Hobbyjunglen.dk i et tidligere indlæg, men der er en hobbybutik jeg holder meget af at komme i, og hvor jeg fornemmer en ro og varme som er sjælden. Der er tid til kunderne, denne specielle butik er Hobbybien.dk.

Hobbybien.dk er en ny butik som startede op i efteråret 2014 i Tranbjerg ved Århus.
Butikkens adresse er: Kirketorvet 3 8310 Tranbjerg

Vibeke som ejer butikken er en fantastisk person. Hun er en hjælpsom, venlig og en varm person. Jeg er ovenud glad for at komme i hendes butik. Nå ja, og servicen fejler bestemt heller ikke noget: Har du lyst til at sidde og arbejde med dine ting, så er der et stort bord midt i butikken - så slå dig bare ned, der er altid nogen at snakke og hygge med - og det koster ikke noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar