torsdag den 23. april 2015

Lidt kort fra i går!

Jeg blev sendt hjem fra sygehuset med besked om at holde mig i ro - og ingenting lave. Det gælder da vel ikke kort, tror I? Jeg kunne i hvert fald ikke holde mig fra at lave et par stykker, eller 15!!! Det går rimelig nemt når grundformen er klar, og der bare skal leges...



Kun et kort, jeg synes det virker lidt "tamt".



 
Kun dette ene til at begynde med!



Pyha, godt jeg kun have til ét kort.




Så gik det galt, jeg fik pip, og lavede 6 af hver, 6 med rød kant i baggrunden og 6 med blå kant.
Jeg er glad for at jeg kunne købe denne punch fra Stamping Up! af Pia Koch, da hun ikke brugte den så meget mere. Jeg synes det er en super nuttet fugl. Jeg skal bare lære at farvelægge den, så den ligner mejserne i haven. Ville det ikke være flot?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar