onsdag den 15. juli 2015

Papers are signed - and a story



So, it is final - we have signed the papers and our house is going up for sale. We don't have energi and Health to keep the house, so we talked abt. it, and this is it... We need to/want to move on.

Those who know me know I do not often recommend things, shops or anything like that. I want to be 100 % sure I can vouch for that I recommend. It is time that I recommend an online shop.
I want to share a Little great story with you.
I just love my Copic markers, Ciao and sketch pens.  So, when I bought a copic ciao that didn't have much color in it, I wrote back to the store and asked for help. The repley from them: We'll send you a new pen! I love this shop. I've got a lot from them, and they have ALWAYS been helpful. At one time, there was a Magnolia Stamp I could not find anywhere, I contacted the shop, and told them that I ahd looked many Places, could they in any way help me? They looked into it, got the stamp so I could buy it from them. Great, right? This store's www.sirstampalot.co.uk/ Please visit it. I bet you'll find what you need.


~~~~~~~~~~~~~~~~




Huset er endelig sat på markedet. Vi har underskrevet papirerne hos ejendomsmægleren i dag. Vi håber det kommer til at gå hurtigt (- ønsketænkning?) da vi har hverken energi eller helbred til at holde huset. Vi snakkede om det, og da vi begge ønsker/har behov for at komme videre, tog vi denne beslutning.


De som kender mig, ved jeg ikke ofte anbefaler butikker eller lign. Jeg vil gerne være 100% sikker på at jeg kan stå inde for at det jeg anbefaler. Tiden er inde til at jeg anbefaler en netbutik.
Jeg elsker mine Copic markers, ciao og sketch farver. Så da jeg købte en ciao som ikke havde ret meget farve, kontaktede jeg butikken hvorfra jeg havde fået den. Deres svar: vi sender en ny! Jeg er rigtig glad for denne butik, de har nemlig før hjulpet mig. Jeg manglede et Magnolia stempel, jeg ledte højt og lavt efter den i MANGE netbutikker. Jeg skrev til denne butik, jeg vidste de ikke solgte den, men kunne de hjælpe? De undersøgte sagen for mig, fandt stemplet, fik det hjem så jeg kunne købe det. Flot, ikke? Dette er butikken  www.sirstampalot.co.uk/ . Besøg den, du vil garanteret finde hvad du mangler.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar