tirsdag den 23. februar 2016

Stamping Up!

I don't think it is a secret that I like my stamps set from Stamping Up! called Wetland.
I can make cards for men with those stamps. I find it difficult to make cards for men, but these stamps help a lot.

I'm feeling better and better. The new medication seems to help. I still can't drive 45 min, so I still have my son or daughter help out, if I have to go to Århus to the hospital. I'm looking forward to be able to do thing by myself - there's so much freedom in that.

I must say that the last 2 years have showed me, how much we do things for eachother in our family - without complaining. Oh, how I love my family
Here's a few cards from the last days.








Jeg tror ikke, det er en hemmelighed, at jeg kan lide mine stempler fra Stamping Up! kaldet Wetland.
Jeg kan lave kort til mænd med disse stempler. Jeg har ellers svært ved at lave kort til mænd, men disse stempler hjælper en hel del.

Jeg føler mig bedre og bedre. Den nye medicin virker godt. Jeg kan stadig ikke køre de 45 min det tager at køre til Århus, så jeg er afhængig af at min søn eller datter hjælper når jeg skal på sygehuset i Århus. Jeg ser frem til at klare mig selv - det er der megen frihed i.

Jeg må sige, at de sidste 2 år har vist, hvor meget vi gør for hinanden - uden at beklage sig. Åh, hvor jeg elsker min familie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar